U bent hier:

FBNed zoekt een coördinator FBNed Academie

19/09/2023

Profiel Coördinator FBNed Academie

Je zorgt ervoor dat deelname aan een van onze academieprogramma’s een persoonlijke ervaring is. Je bent commercieel onderlegd en weet de wensen van leden goed te vertalen in de uitvoering. Je hebt regelmatig contact met leden zowel in het voortraject, tijdens de uitvoering van programma’s en in de nazorg. Alle hieruit voortvloeiende werkzaamheden passeren de revue; het voorbereiden van de programma’s, de ontvangst van onze leden/deelnemers en het ophalen van feedback. Met jouw persoonlijke karakter en bijbehorend enthousiasme weet je hen een fijne en vertrouwenwekkende ervaring te geven. Je bent zowel voor als achter de schermen aan het werk binnen een klein team.

Taken/verantwoordelijkheden voor collega die ondersteuning biedt aan Academiemanager
Naast het coördineren van een bijeenkomst van A tot Z, ben jij verantwoordelijk voor de administratieve en planningswerkzaamheden rondom events zoals deelnemerslijsten bijhouden, locatiemanagement, naambadges, programmavoorbereiding en facturatie. Marketing en sales van de Academieprogramma’s vormen een belangrijk onderdeel van je rol.

Je ondersteunt de Academiemanager bij:

  • Contact met potentiële deelnemers
  • Voorbereiden en uitvoeren van marketingacties
  • Werving van deelnemers voor de academieprogramma’s
  • Website up to date houden
  • Contact met programmaleiders, moderatoren en docenten
  • Voorbereiden en verzorgen van bijeenkomsten
  • Onderhouden van externe contacten

Gewenste vaardigheden/eigenschappen:

  • Zorgvuldig
  • Snel schakelen, handelen
  • Communicatief zeer vaardig, zowel tekstueel als in gesprekken
  • Prudent omgaan met vertrouwelijke informatie en vertrouwelijkheid
  • Kan goed anticiperen
  • Kan goed samenwerken èn goed zelfstandig werken
  • Gastvrij en enthousiast

Opleiding:
Minimaal MBO

Ervaring:

  • Projectervaring
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring
  • Marketing- en saleservaring
  • Link met familiebedrijven een pré

Uren per week: 16, op zzp basis

Over FBNed:
FBNed is hét inspirerend netwerk voor families die eigenaar zijn van een familiebedrijf. Wij helpen hen in hun ontwikkeling om een nog sterker familiebedrijf te worden. Daarnaast promoten we de maatschappelijke rol van familiebedrijven en zetten we ons in voor een goed familiebedrijvenklimaat in Nederland. FBNed biedt de mogelijkheid om ervaringen uit te wisselen, inzichten en ideeën op te doen over belangrijke uitdagingen zoals opvolging, governance, leiderschap, eigendomsstrategie en de gevoeligheden tussen familie en bedrijf. Kenmerkend voor de activiteiten van FBNed is dat leden elkaar in een vertrouwelijke en openhartige sfeer ontmoeten en van elkaar leren. Binnen FBNed hebben we een gedragscode afgesproken. Het kantoor is gevestigd in Langbroek waar ook de meeste Academieprogramma’s plaatsvinden. Het FBNed team bestaat uit 10 enthousiaste en betrokken parttimers.

Nadere informatie over deze rol is te verkrijgen bij:
Nathalie Bloemers, verenigingsmanager, bloemers@fbned.nl, 06 22 92 05 57
Eveline Maas, manager FBNed Academie, maas@fbned.nl, 06 15 15 63 35

Leden