In samenwerking met FB België organiseren we een Cross Chapter webinar met Peer Swinkels, CEO van Royal Swinkels Family Brewers. Dit familiebedrijf is wereldwijd actief met meer dan 1.800 medewerkers en exploiteert onder andere de merken Bavaria, Palm, Brugge Tripel en Cornet. "Als familiebedrijf verliezen we de lange termijn nooit uit het oog, omdat we het bedrijf mooier willen doorgeven aan de volgende generaties. We streven ernaar om voortdurend slimmer en duurzamer te ondernemen. Circulair ondernemen is daarbij als leidend principe verankerd in ons bedrijfsmodel, het is een van onze strategische pijlers.”
Peer Swinkels (zevende generatie*) zal ingaan op de strategie, de circulariteitsambitie van het bedrijf, de governance en het betrekken van de volgende generatie bij de familiebrouwerij die al meer dan 300 jaar bestaat.
Tijdens de bijeenkomst is er ruime gelegenheid voor het stellen van vragen.
Deze online bijeenkomst wordt opengesteld voor alle internationale FBN-leden, de voertaal is Engels.
Meer informatie en het programma van de bijeenkomst vind je hier. Aanmelden kan via deze link.
Indien je vragen hebt over deze bijeenkomst, neem dan contact op met Jeroen Mann.
*Biografie Peer Swinkels
Peer Swinkels graduated as an econometrist from Erasmus University in Rotterdam and gained experience as a student assistant at KPMG and Erasmus Food Management Institute. He started his career in 1999 as Brand Manager at Unilever. In 2003 he returned to the brewery and started working for Royal
Swinkels Family Brewers as Marketing and Product Development Director. Three years later he joined the Executive Board, where he held the role of Chief Commercial Officer. Since April 2019, Peer has embarked on his ultimate mission: as CEO, to pass on an even better brewery to the next generation.